Sekolahku ...

                               Assalamualaikum ;) selamat sejahtera.
Pagi yang indah lagi mengantuk.. Admin akan rasa mengantuk kalau kaki tidak mula membuat kerja. 
Jadi tangan kini pula akan menaip. 

Admin sekolah di SMK Bandar Utama. berdekatan dengan pintasan TV3. ini galerinya






Dulu ketika sekolah rendah di sebelah sekolah menengah ni, admin rasa takut sangat kalau dapat sekolah sini. Sebab dulu dengar berita keburukan sekolah ini. Tapi setelah mula persekolahan sesi petang tingkatan 1, hati admin mula berubah. tersenyum lebar melihat cikgu sporting gila. Tak kenal maka tak cinta.

Admin menjadi pelajar di sini  tahun 2008 hingga 2012. dan tidak lupa sebagai pengawas pusat sumber. 
Jasa cikgu,pekerja di kantin. pekerja sekolah tidak dilupai. 

4 ulasan:

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

hye sis!akk dulu study kat KBU masa 1996-1997.masa tu sklh apa pun xda lagi,kwsn mmg sunyi,byk tnh lapang.akk duk kat centerpoint khas utk hostel KBU,MCD pun blm ada ms tu.skrg happening kt situ.

dulu akk n kwn2 blk je dr kelas,selamba jln kaki g OU,dekat je.kdg2 je naik teksi maklumlah nk save cost ^^

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

wahhh.. adik baru lahir masa 1995 hehe.. apapun selamat berkenalan sis ;) hehe

||Sis aLeaSaRa|| berkata...

hehehe adik br setahun lah ms tu comelll ^*

Aku Penghibur berkata...

hehehe alamak comel!!!..rindu zaman sekolah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...