Tujuan Menculik budak

             Assalamualaikum.. peace ^^ yo hari ni nak buat entri tentang " Tujuan Menculik Budak ! ",Sebelum tu Al-Fatihah kepada adik Nurul Nadirah dalam berita kelmarin. Semoga suspek dapat ditemui dan dapat balasan dengan setimpal !

Tujuan Menculik Budak ! Selalunya penculikan budak-budak yang berumur 1-12,sebab budak kini cepat matang dan lagak dewasa. Admin sebagai anak sulung dan kakak harus berhati-hati menjaga budak nakal . korang pun berwaspada-pada lah .Sediakan payung sebelum hujan.

1- Tujuan dengan menjual organ dalaman manusia 
Mereka yang giat dalam penculikan selalunya 2 atau lebih orang, kumpulan(geng) pun ada.Perubatan kini memang sudah canggih, tak ada masalah bukan? contoh organ- jantung,hati, Mereka menjual organ dengan harga murah terdapat di pasaran. Boleh dijual di dalam atau luar negeri.

2- Tujuan dengan budak itu menjadi pengemis di jalanan.
Mereka menculik budak dengan menawarkan apa-apa,asalkan dapat budak tu!finish, contoh budak sekarang suka Duit $$, gula-gula, permainan. " Adik sorang2 ni kenapa? nak abang hantarkan?abg ada duit?gula-gula nak? " Budak tu angguk aje lah. Apabila sudah dapat budak(mangsa),mereka akan hantar mereka dalam satu tempat persembunyian kumpulan geng mereka. Budak itu akan menjadi nafkah seharian mereka, Kaya betul dengan wang haram.

3- Tujuan mereka menjual budak ke luar negara/negeri.
Mereka tu cuma mahu ni $$ , Jika mereka menjual mangsa keadaan,mereka dapat bonus % , mahalkan kalau ditawarkan ke luar negara. Dulu,ada yang dihantar ke Thailand,negara jiran yang terdekat.

4- Tujuan Berdendam
Mereka berdendam dengan keluarga si budak(mangsa), golongan kaya ke?miskin?dulu selalunya banyak golongan kaya berdendan kerana syarikat? saham? dan macam-macam. Manusia sekarang berdendam sampai tidak ingat akhirat kelak.

Penat putri menaip nyer, sampai sini saja lah -,- sebenarnya banyak lagi putri nak kongsi. kalau ada apa-apa,komen kat bawah ni . Kalau sudi . KLIK SINI ! dan Terjah Sini 





2 ulasan:

msredcheesecake berkata...

Diorg ni kan... Tolonglah carik kerja lain...jgn lah culik budak.... Sakit hati dengar kan?

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

betul2 !! >.<

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...