Bila tangkap gambar dari bawah..

          Assalamualaikum.. ^^ putri baru pulang dari sekolah kerana merentas desa . Bermakna putri kena lari lari lari lari. tapi tadi... putri jalan lari jalan lari lari . hehe peace. Kaki putri kejang tadi ,maklumlah dah berbulan tak pernah jogging. -.- TERBAIK! Selepas 1 jam, putri pun sampai di penamat ! tapi tak dapat markah bonus untuk rumah sukan Biru ! Selepas itu, putri tunggu bersama kawan2 di  taman.

kita snap gambar dulu -->
putri(admin memang tembam) ramlah yang pakai baju sukan warna merah, Admin suka panggil dia artis Ramlah Ramm.. hehe saja kan bergurau dengan kawan, ^^' 
Wahh! putihnya gigi saya !! 
Kami duduk,rehat puas-puas dan menunggu cikgu agihkan hadiah kepada para pemenang.
Lalu..
Memang cantik gambar ni ditangkap dari bawah. Haip,jangan fikir buka-bukan haa. 
Bersama adik-adik form 1 tengah snap gambar, putri pulak sibuk curi tangkap gambar diaorang,haha

Macam gambar lama. Tapi cantik tak.

Setelah 30 minit,kami berkumpul di gelanggang dan tidak sabar menunggu tengok para pemenang.
Rumah Biru Adalah JUARA !! ^^ 

                                                                                                                                                                   


2 ulasan:

Suhaida berkata...

HEY AYAM ..cantik lah gmbar ko ng Ramalah..jealous aq.. huhu..yela tahun ni,,rumah Biru punye rezeki an..

Aku Penghibur berkata...

cantik la ..wah mesti siap terbaring nk amik pic nie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...