Rawatan wajah dengan gula berkesan !

          Assalamualaikum.. ^^ putri mahu share ini . putri dapat dari majalah Dara.com ! Majalah Dara.com memang ohsem. Ehem. Selalunya kaum hawa saja yang baca . kang kalau kaum adam baca,jadi lain pulak. tak payah nak bagi tahu -.- okay. macam ni . pada suatu hari..
    Si polan pergi ke kedai lalu mencari majalah Dara.com, Buku tak ada ! lalu si polan tanya kepada awek counter.wow. " Akak! buku Dara ada tak? " kak counter pun pelik buat muka blur.
    Jadi hati-hati lah. hehe kaum lelaki pun boleh bacalah. ada pasal bab man man ni. ehem. Jom beli Majalah Dara.com ! banyak informasi terkini . Fesyen? resepi? butik? pendapat? KLIK SINI
 

Gula dapat mencerahkan kulit ! Dengan mengambil sesudu gula dan campurkan dengan pencuci muka yang anda gunakan ! garnier ke? safi ke? apa-apa saja. Setelah itu,cuci wajah dengan campuran tersebut selama 10 minit dengan sedikit urutan membulat di wajah Anda ! kemudian cuci wajah sehingga bersih.
Amalkan seminggu sekali sehingga kulit wajah anda putih. 
Amaran : kalau wajah anda tidak sesuai dengan rawatan ini ! jangan teruskan lagi

BACA DENGAN TELITI ! KLIK SINI DAN TERJAH SINI

6 ulasan:

Amyra Azhar berkata...

ooo, gula pun boleh..nanti boleh cuba huhu n_n

shark berkata...

kalu gula unutk cerahkn kulit..
garam unutk gelapkn kulit:p
btuil x.

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

Amyra-> boleh2 silakan ^^ hehe
Shark -.- tak tau la :P

Ku Azhar berkata...

mak aiiiii :P

Nana berkata...

lol.....gula kan kasar..abesla muka..

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

bila gula campur dengan air akan jadi gula halus kecik2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...