Orang Munafik suka bersumpah.. ??

                   sat sat.. meh tengok video ni


Assalamualaikum.. ^^ video ni mesti dah lama famous bukan ! Masha-Allah .. macam-macam yang berlaku 
bukan ?  pendapat putri sebagai islam, Rakyat Malaysia, Warganegara Malaysia.. 
Putri memang tahu sikit bab politik ni.. tapi putri takkan sokong mana-mana pihak. sebab 
putri tak tau mana satu pihak ke jalan yang benar dan salah.. KALAU LAH 
Contoh, salah satu pihak " politik" ada membuat kesalahan di depan mata putri.. baru putri faham 
mana satu betul dan salah... Allahu-Akbar 
Kehidupan putri pun bersederhana,jadi bab politik pun bersederhana jugak.. 
sekian.. 

Awas! jangan marah pendapat putri yea.... 
nak tahu lebih lanjut... dengar ni 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...