Merokok adalah BAIK !

          Assalamualaikum.. ^^ wow ! tajuk ini amat menarik perhatian ! ini adalah kata antonim,bermaksud lawan kata.. " Merokok adalah BB( BURUK DAN BAHAYA ). ! Sesiapa ingin mencuba merokok? silakan? kalau anda mahu hidup sebentar sahaja. cehh ayat SPM -.- . Kita kena ingat hidup cuma sementara. Kita tak tahu bila ajal kita sampai. Tapi sekurang-kurangnya, kena lah jaga kesihatan badan.
        Kalau putri.. bila ajal dah sampai.. putri nak meninggal dunia dengan aman dan tenang.. Wahhu'alam..
 Merokok dalam kalangan pelajar. Remaja ? Kanak belasan tahun pun ada ? macam ni ?
KLIK sini dan Terjah SIni  ^^

Dari pak google image.. 
Cuba teka umurnya berapa? Alahai, budak sekarang ni. Putri sebagai golongan remaja ,malu giler memang giler betul -.- . Tiap kali putri pergi tuisen,mesti makcik pakcik ngumpat,
" EH, nak tau budak sekarang ni bla bla bla bla.."
" Ish, bodoh betul kan budak sekarang ni .. " 
Makcik panggil "bodoh" huhh sedih wuuuuuuuuuuuu -,- 
KALAU NAK TAHU ? kenapa merokok? Ada rasa strawberry ke ? KFC ? Ayam pedas ?
Keluarga putri memang anti merokok ! kalau saudara merokok depan kami, kami lari senyap .. hebat !
Asap tu pun bahaya jugak.. BATANG ROKOK tu ada  beberapa JUTA kimia ! 

Oleh itu,amalkanlah Merokok setiap hari ye ,kalau nak tambah penyakit berbahaya ! 

5 ulasan:

Feenas Sya berkata...

seriously .,
saye pun benci ..

shark berkata...

naseb bek shark x isap..
xdek org benci shark:p

Amyra Azhar berkata...

asap rokok tu bahaya wooo, mencik asap rokok, mencik rokok! hee

Nizam Ijam berkata...

wah..sgt baik..hehe

..cik gugu.. berkata...

hehe sy ta kesah sbb ayah merokok -.-

da biasa ;) tp bersedia lah utk penyakit .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...