kenapa dengan nama saya ?

          Assalamualaikum.. prof kuah ayam pedas di sini !! Nama dia Asningtiyas Nasdja Putri Binti Mohd Jumaan . Umur tak payah nak tau :P . belum tua lagi ya ! nenek  . Klik Sini lebih lanjut 

 Gelaran saya ketika usia kanak-kanak
1. As ( Nama famous antara saudara mara )
2. Asning ( sebut pun  susah giler  bukan )

Tapi putri bersyukur dapat nama yang indah ini.. Syukur Alhamdulilah..

Gelaran saya zaman sekarang -,- 2012
1. Bergelar " Nenek " di facebook, putri ada 3 cucu tipu  dan cucu kesayangan putri adalah Aishah !! :D
2. Ning Baizura -,- sebab nama hampir2 sama bukan?
3. Puteri gunung gerapi / gunung ledang. sejak sekolah agama Almujahiddin.
4. Masin - sejak tuisen dari form 3 . Cuba sebut Asning- masin-Asning-Masin
5. Budak 1 Malaysia - sebab masuk kelas tuisen je,putri jerit " 1 Malaysia !! berulang kali -.- "

Memang pelik bukan ?? hehe..

Adik putri cakap " eeei,geramnya kakak ni comel lah " hehe 
Bersedia ambil baldi !!!!!!!!  
aaaaaaaaaaa.. lariiiiiiiiiiiiiiiiii


p/s  Jangan ambil hati ya sayang .. 

4 ulasan:

Nelly The Strange berkata...

NICE NAME ! ^^

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

tq nelly

Cik Atien berkata...

wahh nama, mesti maksud dia pun best ni. congrats kat parent awak. :)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

trima ksih cik atien ..u too

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...