Kembar Hafiz ke tu ...

                 Assalamualaikum.. peace... ^^ Hari ni boring-boring.. lalalalala x989720968 kali .. T__T
 Petang tadi putri pergi ke kompleks dengan kawan ! Mai dan Syazwani !  Teman Mai beli kasut sekolah. bermulanya cerita ini 
 " Dah pukul 2 lebih ni... Haiss.. mana diaorang ni " sebelum tu lebih baik aku .........

Waaaaaaaaaaaaaaaaa!!  
budak kecik ni -,- sibuk je .. haha SEBENARNYA putri paksa dia ambil gambar buka mulut..
hehe peace ^^ ( baikkan kakak dia) ;P
Saja nak tunjuk gigi -.- cantik ?
kemudian.......................
Diaorang dah sampai ke rumah putri ;D. yeay. lepas tu kami pergi merempit.
Naik moto la. putri bab bab naik moto ni.. T.T takut wooo.. takut jatuh.. kelepekkk bommmm 
 syazwani bonceng putri . brommmmmmmm 1..2...3.. 
itu dia. mula lah putri menjerit sampai satu kampung dengar. huh penat nya menjerit... -,-
Lepas tu kami letak moto dekat perumahan yang berdekatan dengan sekolah kami. sebab tak da lesen woo.
kang pakcik polis ensem saman kita.hekhek
Dah sampai OU ! one utama di bandar utama. ! lepas masuk je -.- nampak Hafiz awannana ,
eh awanona? awanano la.. EH biar betul. Dia ke ni .nampak rambut gaya hafiz.. ohh smart...
Nak je menjerit kat situ.. aaaaaaaaaaaaaaaa ( suka bab menjerit sampai suara jadi Rock)! 
Hafiz cakap " yoo.. Apa khabar putri sayang " cehh.. 
Tiba-tiba orang ala-ala gaya hafiz tu . sebenarnya bukan hafiz. sedih sedih. :'( tarik balik kata sayang tu .
Kawan dia satu geng pun raambut macam hafiz juga. >.< apa la . tembak kang kat situ 

Awas ! Kalau anda alami sebegini. jangan pandang belakang orang tu. haha. ;D 

balik-balik mandi hujan. (kena marah dengan mama) T.T



3 ulasan:

Azham Vosovic berkata...

hehe, kalau x boleh tuju lagu kt Hafiz satu hehehe

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehe boleh2 ;P

Falcoa wa ! berkata...

terrbaeekkk......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...