Air Bergas dapat risiko !!

             Assalamualaikum.. peace.. ^^
Dah lama putri menghilang bukan ?? adakah putri kena culik dengan aoran aziz haris ombak rindu ?? " kalau betul,yes! "  Sudah tentu jawapannya Wrongss.. Tapi ?? Adakah Maher zain mengahwini putri sebagai isteri keduanya ?? sebab saya peminat no.1 !!  sudah tentu HAHAHA Salah ! ( gelak sorang-sorang ) =.=

Sebenarnya.putri habiskan dengan bakal suami putri lah ( BUKU SPM ) huh.. rasa nak tergolek-golek jatuh longkang  X1juta kali (awas,jangan lakukan,kalau hendak cuba je,baca doa dulu sebelum bye bye ! )
 Setiap hari,buku melekat  putri.. ALaa.. Biasa lah SPM kan? -,-

Okay, Adakah Air Bergas dapat risiko. ?? Dipersilakan Prof.Putri dari fakulti Kuah Ayam Pedas untuk memberitahu perkara yang serius ini bahawa :


Kalau korang ingin tahu air cooca cola ni berisiko tak?? Senang je ! Beli Air cooca cola di kedai mana-mana je. Lepas tu tambah 7 sudu besar gedabak tapak tangan gajah purba . Jika mahu cuba, 
HARAP JANGAN dicuba di mana-mana sahaja ! 
KALAU tidak ! kaki korang kena macam ni bila dah tua-tua nanti atau bila-bila masa .

Bayangkan .....................................................................
contoh : seminggu 4 hari minum air cooco cola + 
2 Sudu Besar(Gula) + 3 Sudu Besar tapak kasut(gula) + 3 sudu Besar tapak kaki gajah(gula)
= Diabetes(kencing manis) 
Tapi kalau jarang minum tak mengapa. Dan ada sesetengah orang cakap cooca cola ada alkohol ?? 
Cuba buat dirumah, beli air cooca cola,lepas tu dibiarkan sahaja sehingga gas hilang. lepas tu minum. APA rasanya ? memang sedap sangat menjilat jari . Rasanya macam minum air gula 7 sudu besar.. 

Saya sebagai Prof putri dari fakulti ayam pedas.. Amalkan budaya hidup sihat ! Jaga pemakanan tiap hari.. Kalau hendak berdiet,guna cara yang betul! 




5 ulasan:

Azek zk berkata...

teruknya. geli tgk.

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

geli kan -,-

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

alahai putri..menu sis asam pedas sama ngan nama blog kamu.hihi.

mertua sis mengidap kencing manis yg teruk akibat amalkan minum air 100 plus yg oren tu tau.dah meninggal pun

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

Moga Arwah tenang di sana ^^

shark berkata...

haaa..
so budak SPm jgn ngada nk minum..
jgn ngada nk mimpi aron aziz jugak..
hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...