Sapa kata lelaki tak maju dalam berblog ?! meh nak sepuk ni

               Assalamualaikum.. salam 1 Malaysia ! dan Selamat tahun baharu Cina !! nak limau ,limau, limau ! 
 Apa lagi buah ngaku buat keropok.. nyumm.. ^^  


Okay, kebanyakan nyewww perempuan mahir berblog jugak .. Tapi janganlah kata lelaki tak mahir.. Ada tau! 
 Macam Abg BANG bomm .. hehe ;D dengan Abg MAT " mensearching resepi ada kat blog dia"
hehe.. Amacam., terjah blogger otai2 ni.. 


       Mungkin ada ramai lagi lelaki yang mahir.. (nak je putri sebut satu persatu sampai seribu) 
Kawan putri yang cina kata "blog cuma untuk perempuan saja " -.- haish.. mana ada 
kalau lah putri superwoman doreamon ada kuasa, sepak dia ke london .. wachaaa ! dah sampai pun.... 


 Entri yang readers selau terjah blog macam dekat bawah ni ... 
  1- blog yang mempunyai tutorial yang hebat.. macam faceblog.. dan macam-macam lagi.. ;)
  2- blog mengenai gejala sosial.. macam " Doremon didera oleh nobita,superman, dan wolverine " contoh..
  3- blog yang pasal artis gempak,cerita gempak..Bila korang baca, sampai jantung nak meletup.
  4- blog yang ada resepi .. hurm.. buat putri lapar ==' 
  5- blog yang ada contest, dan macam-macam lagi .. yea 
  
Dan banyak lagi.. kang putri taip sampai 10 lebih tak nak baca pulak .. hehe ^^ 
 Lagi satu ! putri tak suka lah si CIK ANON tu komen dekat blogger lain.. main kutuk2 je.. jelous lah tu ;P


Maju berblog.. aiyoooooooo 

2 ulasan:

Iskandar Shah berkata...

Jantina bukan ukuran yang penting penulisan yg ikhlas :)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

betul... ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...