Azam nak kuruskan badan .. eh sapa tu ^^?

         Assalamualaikum.. yoo.. hari ni '' Haaaaaaaaaaacchiiu -.-! '' (bersin).. seperti biasa..RESDUNG =='
 HURM.. eh sapa yang berazam nak kuruskan badan ni :P .. aku tahu korang kan? jangan nak tipu yeah...


  Main-main tuduh pulak cik putri ekk.. 


 Iklan kejap...................... " Haaaachiiiuuuu !! " -.- roboh rumah ni nanti.. 


Okay.. sebenarnya putri nak berazam .................. insya-Allah
           1- jadi chef , takut dapur hangus terbakar pulak.. sebab cik putri jenis sifat gelabah SIKIT je
           2- masuk teknologi maklumat... hehe boleh la putri belajar bagi virus kat korang.. nak ?
          
   Iklan....... Hachiuuuuuuuuuuuuuuuuu!! 

cantik tak tempat ni ?? tempat belajar yoga... kihkih... tapi putri tak join la sekali.. cuma nak usha-usha kan
 lampu tu buat sakit mata  -.- 

Apasal tajuk utama belum keluar ni !!!!!!!!!!!    sebenarnya kan... 

Putri nak turun 5 kg atau lebih........ doakan putri tau ! caiyokkkkkk !! ^^ 
Insya-Allah... 
MAk ! masak tauhu tempe je yea tiap hari...!! jerit putri :O 
mak jawab tak mau T.T

Haha .. bye..sekian 
               
        

2 ulasan:

Nizam Ijam berkata...

sama dengan azam aku..haha

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

haha.. sep ! ;D yea ada kawan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...