Soalan Yang Ditanya oleh teman wanita ???

            Assalamualaikum.. ^^ hari yang cukup sesuai dan indah untuk BERBLOGGING .. yeah.. macam nak jerit dari atas bukit je..( sebab terlalu happy ) ^^ kan kan ..
       Nak tau tak apa soalan bakal isteri yang ditanya.. putri bahagikan kepada 2 okay! 

Bahagian Pertama
"Awak nak kawin dengan saya ke ?''
''Ada 3 buah kereta tak"
"Ermm,Awak tu kerja apa? gaji mahal tak ?"
"Awak ada rumah banglo ? berapa buah rumah awk ada?"
 " Ada tanah kat mana-mana tak? Ada harta ? " $$$ 

Will u be my wife?Accept or not?


Bahagian Kedua 
" Awak nak kawin dengan saya ke ? saya tanya soalan !"
" Awak cukup solat 5 waktu sehari semalam tak ?" 
" Ada baca Alquran tak ? 2 hari sekali ke?seminggu sekali ?tak baca langsung ?"
"  Kalau nk kawin dgn sy, sebelum tu jaga batas pergaulan! Awak sanggup? " 
" Sy tak kisah awk kaya ke,miskin ke,tak hensem ke,hensem ke, janji awak melaksana sebagai suami responsible?boleh ? "



Awak, nak jadi isteri solehah saya ??



6 ulasan:

ijatazyanniaizzati berkata...

setuju dengan set soalan ke 2 :)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hmm,betul betul ^^

QASEHNYA RANIA berkata...

http://lobaksusue.blogspot.com/2011/12/end-year-random-giveaway.html
jom join.pu3 tag pu3...
nti letak saya sebagai referral yer ..thanks

QASEHNYA RANIA berkata...

http://lobaksusue.blogspot.com/2011/12/end-year-random-giveaway.html
jom join.pu3 tag pu3...
nti letak saya sebagai referral yer ..thanks

myra abdullah berkata...

heheh..soalan 1 untuk mase dpn didunia keluarga juga.
soalan 2 pula,demi mase dpn diakhirat nnti.
=D

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehe..betul tu ^^ correct

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...