Destinasi ku di Jawa Timur.. !

Assalamualaikum... Alaaa miss nya korang ni.. >.< meh peluk.. ( only perempuan je ) ;P
 yeah... Nak tau cik putri berada di mana ?? Haa.. cik putri balik kampung di indonesia,jawa timur.. ohh.. dah 5 hari tak berupdate.. janganlah marah cik putri.. ^^ hehe.. perasan =.= cik putri ni..
    Lagi satu.. Yang segmen cik putri buat tu.. >.< tak update2 lagi..sebab tarikh tamat 30-11-2011 Aduhhh..banyak kerja pulak.. Putri sibuk memanjang ja dekat kampung ni... haa.. nak tengok runah putri ??



tadaaaaaaa... baru bina,,mestilah..  Kalau korang tengok dekat dalam..memang gempak kot :D 
hehe.. dah macam tempat hotel -.- ''mama kata ''
Okay..semuaaaaaaaa.. putri minta maaf kalau lambat update... :( harap maaf 
Kalau ada pesanan boleh msj di putri........................ 012.........................

tekan..tak dapatttttt ..haha.. line dekat gresik ni tak ada line.. susah woo.. :(
Okay.. caww.. haa.. jom terjah!! ^^ 
eh.. ada kata cik putri sombong ehh.. ?? sedihnya ada orang cakap macam tu ..
Wassalam ;) sayang orang yang baca ni !! 
terima kasih.. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...