Tak ada idea nak buat entry ?

         Assalamualaikum... ;)
  Tak idea nak buat entry...... contoh... Blog korang
      1 - Blog korang penuh dengan segmen, contest, dan macam.. yelah..bagi korang buat entry tu senang..betul tak.. tapi jangan la sampai blog tak muat ..penuh segmen... haha.. putri pun sama jugak lah.. tapi bukan tiap hari segmen.. eh..putri bukan kutuk2 ni... ini dari nasihat kawan cik putri  tu.. -.-'' alaa...dulu pun cik putri pun selalu kena tegur dengan dia.. hohoho


     2 - Entry... kena ada gambar... apa-apa je.. yang berkaitan dengan entry korang..!!
           baru lah.. bila pembaca baca entry.. bersinar-sinar macam pelangi


     3 - Kalau nak tarik pembaca.. ! jangan guna tulisan susah nak faham, dan ayat pasar. hehe kalau boleh elakkan ! jangan lah guna bahasa baku sangat ..okay.. nanti boring .. -.-


     4 - Entry korang haruslah....... mesti ada video youtube atau video apa-apa sahaja yang boleh memukau   pembaca ... hohoho.. Tak tau nak buat ? meh.. Klik Catatan - tgok kat atas tu - ada Masukkan imej,
          masukkan video.. - pilih masukkan video - lepas tu pilih  dari youtube .then search je,pilih ! 
          meh iklan kejap !! 


Hahaha..memang putri minat betul aman Wan ni... 

5 - Kalau boleh kan.. jangan letak lagu dalam blog yg AUTOMATIC  ... kalau kadang-kadang letak tak apa..
Sekian... kalau nak cari gaduh dengan putri..meh komen.. hahaha... :D 
gurau je..janganla marah.. 


     

6 ulasan:

Hathim Najmi berkata...

Memang pedas kuahnyer...

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehehe.. pedas? tk adalah... ;D

ibnuismaini berkata...

Adakah bahasa yg saya gunakan terlalu baku pada mata anda? sila buat semakan pada blog saya, ya?

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

sudah putri check..teruskan usaha.. tengok di shoutbox awk .. ^^

ibnuismaini berkata...

Thanx yep Putri sbb komen. skema sgt ayat saya kat atas tu kan? hee~

BTW, kenapa ada gambar 'No Entry' plak kat atas tu? Kan ada entry ni?

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hahaha.. tu saja ja.. ;) tarik perhatian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...