Segmen Kenali Diriku By acuTeyha : 10 Perkara 10 hari(3)

            Assalamualaikum.. Salam 1 Malaysia.. huh..baru je hari ni bukak laptop, sebab demam teruk sangat
   :( jawab exam tadi pun macam tak boleh jawab :( hmm.. nasib baik tadi kertas 1 je..kertas 2 tunda ke esok.
           putri tak bermaya sangat hari ni.. nak je superman bawak putri pergi dukung mana2 ..best nye..
  haih..-.- kalau macam tu ..makin teruk demam putri ye..

Tajuk ---- 10 perkara perangai orang pelik yang putri tak tau... : tadaaaaaaaaaaa!!

1- Cerita ni memang dah lama... pakcik teksi tiba2 melambai tangan.. alahai.putri ni kan rabun jauh. putri ingat
   kawan .. Apa lagi. jawab lah melambai tangan kat pakcik teksi tu, siap putri bagi senyum lagi tu..
   balik-balik rumah.tanya kawan. rupanya bukan -.- adushh memang malu.. nak je sepuk pipi ni..
   ini perkara pelik ke? hehe..

2- Okay..sekarang memang tak ada idea langsung... kawan sekelas putri..mana2 kawan lah.terutamanya
   perempuan.. Kenapa lah diaorang sangat suka cakap perkataan ''KOTOR'' erm.. putri tak nak sebut.
   Sapa terasa? jangan marah.. putri pelik apa manfaatnya cakap benda KOTOR? zaman sekarang..
  budak2 sini dah pandai melawan cakap. masa raya main mercun.Bom sana,Bom sini..

3- perkara pelik... hurm.. kenapa orang luar negara suka simpaan..ni haa


4- tadaaaaa!! putri tkde idea.. ni wanita pling terpendek di dunia..

5- anting2 ..tk berat ke.. knp lah suka pakai.. 

6- knp orang suka buat benda alah ni 

negara kita pun ada kan..
7- ni tradisi kot..tapi pelik lah.. 

8- knp orang berfesyen pkai rmbut mcm ni..dh nama fesyen -.-''adoi..

9- Yuna dulu pakai tudung bawal..lepas tu gaya hana tajima..lepas tu .. bkn ktuk yea 

10- huh akhirnya 10 jugak..dah ketandusan idea.. sebab badan panas jugak ni.. :(


uikk2.. gambar apa tu? tunjuk kereta lawa ekk? mana ada tu gambar orang kena khalwat
haih..mcm2 skarang.. kawin je la tros.. 

Sekian... nak terjah blog orang cute? meh klik SINI!!!!!!!!!!!!!! 

(1)   (2)   (3)    (4)   (5)   (6)    (7)    (8)    (9)   (10) 




4 ulasan:

cik Atiera berkata...

mmg plik ++"
http://tintahatimilikain.blogspot.com/2011/11/memang-tak-ada-gadis-seperti-aku.html

"awak tahu kenapa?
sebab saya dah cukup muak dengan segala janji2 kosong lelaki..
bilang mahu menanti, alih2 ada pengganti!"

Putri Ayuni Blog berkata...

hehe...Putri mmg pelik...blh letak crite pelik dlm keadaan skit...^^

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

syg ..ade silap skit lah entry ni..yg acu nak 10 perangai pelik putri yg org xtahu la..bkn 10 prgai plik yg putri xtahu..huhu xpe lah putri dh buat acu pon dh bce..:)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehe putri ayuni.. ^^ pelik eah..nak sepuk ni..
teyha syg..hehe =.= yeke?..hehe..sorry yea..
putri tak de idea :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...