Lovely Date Cik Putri

       Assalamualaikum.. ^^ semalam sibuk nak update.. Alhamdulilah hari ini boleh la hilangkan stress -.- .. Adik nakal putri kacau, semalam date dgn Atok Syafiq ^^ hehe.. Date dekat 1 Utama Shopping Centre



Nak tengok ? Meh Klik gambar tu.. |
Then Atok Syafiq pesan makanan .. hurm..pening nak pilih,sebab pancake kat sini sedap sampai menjilat jari ..Hehe.. -.- Si Atok ni lupa nak bawa kamera sekali .. atok o atok.. 
Cik putri pesan Cappucino.. Atok Syafiq pesan Air Apple hijau .. Hausnya.. Sabar la Atok oii
Cik putri punya ada bentuk love kat atas Cappucino tu.. ohh sweetnya.. ni gambar copy dari goggle.. 


Lepas tu Tangan Si Syafiq ni kacau pulak.. Haisy.. -.- cubit kang .. sedihnya :( dah hilang bentuk love tu..sob sob sob... :'(  Siap Atok... Wachaaaaaaaaa !! 
Minum-minum... sambil bercakap-cakap dan tengok HUJAN turun.. ;)
'' Sayang, nak tengok jari kejap..'' Syafiq said..
Apa lagi putri bagi telapak tangan kiri yang gedabak besar ni  '' Nahh ! '' sebab masa tu putri tengah belek-belek pass PERKIM dia.. -.- Tiba-tiba ada cincin
Nak tau Apa perasan cik putri ..errr... maluuuuuuuuu nya bagi tangan kiri tadi.. 
'' Untuk sayang '' Syafiq Said
'' Abg, pakaikan '' terima kasih... ^^ ( Macam nak kawin/tunang pulak ) hehe.. 
Putri belek-belek cincin tu.. '' Cincin tu Ada nama syg'' Putri tak dengar masa tu.. -.- Balik baru tau..


Tadaaa.. ni dia.. err.. sorry tak nampak sikit.. -.- guna webcam.. 
haa itu dia.. Pancake kitaorang dah sampai.. hehe.. Cik putri tak sempat nak abiskan..so tapau je lah..
Syafiq dah abiskan makanan dia .. tak aci..
Sempat jugak dia naynyi untuk cik putri.. ^^ sayang dia..  
Semalam adalah hari bahagia.. hari hari pun bahagia.. ^^ ketika sedih,happy, no mood.. 
Wassalam.. ini saja putri nak kongsikan.. ^^ sekian... 


2 ulasan:

Ieqa Swetluv berkata...

sweetnya korang..semoga relationship both of u kekal ke anak cucu k =)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

inshaallah..moga-moga..begitu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...