Tak boleh hidup tanpa..... ???


Assalamualaikum.. Kita tak boleh hidup tanpa.... dot.dot.dot.. apa tu? 
Cuba teka? nak klu ? 
Benda yang tiap hari kita pegang , kalau tak ada benda tu , sesetengah orang tu boleh jadi gila. -.- 
Betul.. benda apa tu.. ceteka.. 
Tak cukup klu ka ? hmm.. benda tu kalau rosak,mesti nak repair atau nak beli yang baru,yang bagus lagi tu.
benda yang boleh di cas.. laa.. semua boleh teka macam ni... -.- 
nak tau.. satu...dua....tiga.... 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tadaaaa!!! ni laaa 

Mesti korang dah tau tadi.. -.- haisy..  Kadang-kadang kita terlalu obses dengan benda ni haa..
telefon.laptop. kalau tiap hari tak pegang,memang tak sah, terutama bagi remaja..
hehehe.. cik putri ni masih guna nokia ni sejak from 2 er.. masa 2009.. 
Waaa.. tahan lama jugak lah.. 
Ni suami pertama putri.. namnya Nok.. -.- 
Nak tau suami kedua ??? xD 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaa!! 

Acer Aspire 4736z.. kalau suami korang sapa pulak? alahh.. maksudnya.
Benda kesayangan korg lah.. ^_^ 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...