Remaja 15 tahun mengandung!! apa kes ni

             Assalamualaikum... peace.. apa kes lah pasal ''Remaja 15 tahun hamil '' KERANA ABANGNYA 
 SENDIRI .. macam ni lah.. para remaja lah yang tiaaaaaaaaappp hari kena mengumpat.. WAJIB tu.. 
           Kita remaja kena enjoy tapi ada hadnya ,betul tak? 
 jangan malam-malam enjoy,joget sana.joget sini.. tipu mak bapak, katanya nak pergi study group,KONON 


   Maap yea jika terslah kata ke?terasa? yang dah bertaubat tu bagus la,  daaahh.. tukar topik.. tak nak cerita
  panjang2..  
                 Putri ada baca kisah ni.. boleh putri taip je.. atau nak bukti.. ??
 Buat dua je lah.. meh baca.. 
          Berlaku di PADANG BESAR --- Seorang Abang yang sanggup merogol adik perempuannya 
sendiri. Beberapa kali sejak bulan julai dan menyebabkan hamil. lepas itu, tindakan kejam itu terbongkar 
setelah ibu saudaranya nampak perut adik nya MACAM mengandung..

           Yang putri tahu.mangsa tu tinggal dengan bapak dia dan suspek tu kerja sendiri dekat rumah mereka di Batu 18,kaki bukit  dan ! ditangkap oleh polis daerah tersebut.. 
              Haisy.. kalau berita macam ni tiap hari,Contoh...  lama-lama dah jadi bosan nak baca dan tak nak 
ambil tahu tentang perkara ni..  Sumber Klik sini .. 

Sekian...    
     

9 ulasan:

Susan Lolo Bua berkata...

iss..iss..jahatnya abang die tu!! rasa macam bukan manusia dahh!!

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

tu la.. ish2.. ;(

AnMB berkata...

Blogwalking....

Ku Azhar berkata...

xleh ke kita sula je mamat 2?

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

haa..!! abah lh sorang2 sula dia.. xD putri tk nak terlibat :P

Yayan. berkata...

macam2 laa manusia zaman skrg. =.='

btw saye dah follow awak :) :)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehe..okay.. i follow u on the way..tunggu !

Cik Lia Lomi berkata...

ni namanya haruan makan adik..erk..

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

tau takpa..kak hurm.. zaman skrg dh terbalik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...