Ciri Wanita yang impikan? betul atau tidak?

      Assalamualaikum.. Selamat sejahtera <3 selamat malam.. huh.. tak da masa nk blogwalking(jalan-jalan) 
  ... kuahhhhh! ayamm spicy.. -.-'' 
            Rindu dekat atok.. !! :D  jom dengar lagu.. 


Malam ni.. perbualan atok dengan nenek 

Putri = Abg,putri tanya,knp abg nk kawin dengan putri? 
Syafiq = mudah ja, ... abg jatuh hati pada sayang,cbab itu nk isterikan 
putri sbgai bkal isteri abg.
Putri = mood < diam ='D > lalu bertanya. Abg, apa ciri wanita yang abg suka? 

Nak tau dia cakap apa???hehe.. tunggu dia balas.. hoho :O

Wahai si Adam di sini.. apa pendapat korang pulak..meh citer sikit.. ^^ 

Ciri Wanita yang anda impikan ?? betul atau tidak ??                                                                                   
  • Wanita yang taat agama yg dianutinya.. ! mestilah.. sebab kita tk nak kan isteri yang rosak akhlak..
  • Lain lah.kalau lelaki tu cinta buta kan.. 
  • Nak wanita yang bekerjaya ! ada semangat yg tinggi.. jadi wanita yang berfikir matang dan tidak gelabah!! wa... -.-'' ada sesetengah lelaki tidak kisah kalau wanita tu tk de kerja tetap,asalkan bahagia sudah..asalkan lelaki tu dpt mencari rezeki yang halal (islam ) 
  • Nak cari wanita yang boleh memasak pape ponnnnnnn ! pandai bab jahit, kerja cuci rumah..dan sebagainyaaaaaaa.. 
  • Wanita yang tutup aurat.. sopan santut.. tak nak yang kain yg tk cukup kain,, huh -.-maap kalo terasa, kalau perempuan tu berfesyen,its okay la.. asalkan bertudung.. 
  • Nak wanita yang muda.. err.. zaman skrg tk kira umur kan..janji kita bahagia,, hehe 
  • kalau wanita merajuk melebihi had.... -.- mcm mane tu.. lelaki tu kena pujuk ler.. jgn lari dri rumah
  • Nak wanita yang Cakap perkataan ELOK ! tk nak dia sembunyikan perkataan BURUK tu..ada jugak kan..memang bagus.. zaman sekrang..budak 5 tahun dah ckp Perkataan TAK ELOK DIDENGAR..  
Haa.. korang pilih mana.. sekian.. dengar lagu ni,, dri youuuuuuuuuuutubeeeeee! 










Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...