Benda2 haram

               Assalamualaikum... Pagi ni memang membosankan. lain kalau kawan2 ramai yang blogwalking..
Tadi putri check kat Facebook.. meh la Add-add.. jap2.. like page ni.. Blog..
       Lepas tu tgok kawan putri share benda ni.. haa.. jap2 copy paste.. ^^ hei,pemalas tol putri..
 
SENARAI BARANG YANG MENGANDUNGI LEMAK BABI

> 1. Minyak Masak LAM SOON ( Cap Helang & Buruh )


> 2. Ubat Pearl Cream Arche ( Thailand )


> 3. Ajinomoto ( Thailand )


> 4. Ais Krim Harga RM1.00 ke atas


> 5. Semua tauhu buatan Orang Cina



> 6. Sabun LUX & Lotion Badan Buatan Malaysia , USA , & Thailand

> 7. Sabun FAB berbuku


> 8. Lobak Jeruk


> 9. Mee & Kueteow basah ( buatan Cina)


> 10. Krim Muka Hazeline Snow,,, -.-



              nak cerita selanjutnya.. Ada FB tak?? KLIK SINI .. Apa pendapat korang??


Bagi putri,,  kita hidup pun penuh dosa .betul tak? nanti belum kira pada hari akhirat kelak nanti..


tapi seeloknya kita hindari lah.. Sekian Wassalam.. ;) 





6 ulasan:

gardislolipop berkata...

aik? aiskrim RM1 ke atas tak leh mkn? arghhhh ;(

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

tau tkpe.. -.- kan..pelik2..

Ku Azhar berkata...

mcm mne nk mkn aiskrim? semua aiskrim la?

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

entah la abah oi.. -.-'' cube tgok cerita selanjutnya.. yg KLIK SINI

AnggaPra berkata...

ajinomoto xde lemak babi la.. sme jugak ngn aiskrim rm1 ke atas tu.. cuba search kat website pesantren virtual.. tp klu makanan buatan orang bkn islam tu sebaiknya kita hindar dpd makan la sebab besar kemungkinan makanan tu memang tak halal walaupun tak ada babi sekalipun

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

erm..asal marah aku pulak.. sedih wooo.. bukan aq yg wat,, ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...