Ben Ashaari tanya pendapat

                                   Assalamualaikum.. putri nak join segmen abg Ben lahh.. 


Abg Ben cakap..tulis entry.. '' Masalah penipuan di dunia maya sekarang ini tidak terkawal .. Pelbagai jenis penipuan ada kan ? Paling ketara yang menjadi mangsa adalah wanita .. Kenapa wanita sering ditipu dan tertipu ? Jangan tengok muka aku !! Sebab inilah segmen hari ni dibuat.'' 

Haa tu abang Ben cakap..hehe.pendapat putri lah. kalau salah tegur lah ye,ini mungkin lumrah hidup siber, putri pernah hadapinya, tapi tak pernah bagi wang poket dia lah. tapi 
kwan putri pernah alami, sampai mahu berjumpa,tapi orangnya hilang ke mana.

Kita manusia ni ada sifat simpati, termakan pujukan lembut. bermungkinan
kelebihan kita itu mnjdi kburukan.. 
Selalunya Wanita lebih  berkerjaya berbanding lelaki, ada betul tak? 

Ada wanita yg lebih suka jika lelaki itu lebih kerjaya daripada dia, contoh,
Dia tu cakap dia ada syarikat, kerja sibuk,padahal gaji RM800, akhirnya kita
percaya, wanita! harus selidik dulu,jangan main sesuka hati je
mentang2 gambar dalam fb,twitter handsome, nanti dah jumpa,
orang tu bertukar wajah pulak. nak ke? so hati- hati lah. 

jgn kita jadi mangsa keadaan seterusnya,

4 ulasan:

eyqa amin berkata...

singgah dr segmen abg ben =) nice
follow u dear :)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

done eyqa..hehe.. ;)

anismelon berkata...

sori lambat singgah balik..hurmm..tp tak semu nye tipu..kalau kite pandai pilih..kan..:)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehe ^^ tkpa.. putri tunggu betul2..
tak semestinya tipu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...