Murtabak!! sedap nya! nyummm

           Assalamualaikum,,salam 1 Malaysia..
     putri boring sangat... tgok la goggle image... -.- tgok makanan..hehe.. 
       korang semua try la.. boleh kenyangkan perut... err mungkin.. -.-''
         Haisy.. cik punya KUAH AYAM PEDAS ni tk sihat ka? yea..mmg pon.. exam dah nak dekat..
      Sbb! bagi putri tak penting..sbb putri tkkan masuk universiti or kolej ke.. maybe.. sbb mnyusahkan,
   membazir.. maap la yea..mesti ingt putri ni ..??.. sebenarnya putri tak nak sshkan mak ayah..
          apa yg penting putri dah tau masa depan nak wat pa..
            Inilah isi hati putri.. betul.. 


    Balik dari tajuk ni.... anda suka murtabak tak? meh tgok gambar ni.. mesti sedap sampai menjilat
          jari... fuuuyyooo.. tkkan sampai macam tu..



amacam,,, sedap tak putri letak gmbar ni..... -.-( ayat ape la)
hope korang enjoy... putri nk tlong promote...belilah murtabak.. !!mari2

7 ulasan:

Cik Eka berkata...

kenapa eh murtabak selalu org banyak jual bulan posa je..kalau bulan biasa susah nak cari an

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

Haa ! betul betul tu... ;D susah tu.. mungkin kalau bulan puasa bnyak rezeki kot..

man berkata...

kalau sedap biasanya tak sempat susun sebanyak tuu...

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

haha... ;D betul jugak tu

speak on mind berkata...

Baca n3 ni jadi lapar la pulak...hehehehe...

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

kan kan..hehe..

niesasukasuki berkata...

wah. lpr lpr lprrr !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...