haram ke wanita bermekap pergi majlis??

           Assalamualaikum.. salam sejahtera..
  meh apa tajok ni.. ''haram ke wanita bermekap pergi ke majlis.. '' tu lah persoalan yang cik putri nak tnya ni.. 
  -.-  komen2 apa pendapat korang?? 
   Tapi kalau bermekap dengan niat suami je.. boleh kan?
    kalau pakai minyak sikit je.. tk bnyak :D boleh tak?
   Wanita jangan make over muka sgt.tebal2.. kalau dah cantik..cantik dah tu.. comel!! dahh.. haa.. 
   Kalau pakai krim untuk jaga muka,,tkpa kan? terutama yg kulit sensitif.. ?? 
   Maskara jgn pekat2.. eye shadow pulak.. jgn trlebih2 plak.. sampai penuh mata.. aduii.. 
   Wanita kene berhati-hati bermekap tu.. jgn org lain kutuk kita.. betol tak? kalau org tegur..terima pendapat org tu.. tak semestinya pendapat kita sentiasa betul.. betul tak??  


     meh komen2..pendapat korang tentang tajuk ni... jom terjah.. :D maapkan putri kalau pendpat putri tk diterima.. sekian terima kasih... ;D



2 ulasan:

BiQa HatmiN berkata...

kalau ikutkan islam begitu la caranya..tapi lihat je kat luar tu..rasanya ramai giler kot makeup tebal..kadang2 nak tambah lawa..xdinafikn memang lawa.masing2 punya hak. hmm pada sy xpelah kalau orang tak nak pandang sebab xmakeup..bsyukur je lah sihat wal afiat skrg ni.. sekadar pandangan juga :)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

betul jugak tu pendapat tu.. asalkan sihat walafiat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...