GARNIER? !!

    Assalamualaikum... salam 1 malaysia!! 
   mulai hari ini.. putri pakai garnier tu.. sblum ni putri tk prnah pakai bnde2 tu.. pencuci muka pun tk pernah..
       huhu -.-'' dh lme.. sthun lbih kot..hehe..  
   muka putri berminyak.. mcm mana erk nk ilangkan.. tapi orang kata muka banyak minyak ''bagus''!!
    -.-memey laa.. mcam mana tu..nak tau sape ckp.. mak ayah''.. haa..kalau korang semua pakai jenama apa??
   ape yg pnting untk jaga muka ni ye? jenama ke? atau produk?? 


      Soalan yg ditunggu-tunggu.. :D meh komen2.. 


Garnier..haa.. besar gedabak..! 
putri pakai yg krim je lah.. ni pon bkn putri yg beli.. supermak yg beli..hehe..


6 ulasan:

sofia idrus berkata...

hahah .. bgoz gak share sal bnde ni .. jd ,, leyh la kite tukow2 pndapat produk mne agy bgoz .. kn3

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

hehe..kan kan..betul2.. ;D

AnggaPra berkata...

walaupun aq bkn pompuan tp aq tau yg produk2 kosmetik yg ada kat pasaran skang ni hampir sume tak boleh pakai sebab produk2 tu diperbuat scr sintetik bkn dpd bahan semulajadi.. apalagi garnier.. dalam garnier ni ada bahan bleacher yg menghakis kulit.. sbenanye tujuan dia nak bagi putihkan kulit tapi bleacher ni bahaya sbb kalau terlalu byk penggunaan akan menyebabkan hypopigmentation.. hypopigmentation ni plak bleh sbbkn kanser kulit.. search google 'hypopigmentation' utk maklumat lanjut..cuba la gne air suam utk cuci muka ke atau benda semulajadi.. =)

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

kepada alif angga.. aq pun skrg gne air suam je.. ;P tk percaya tnye mak aq..

AnggaPra berkata...

bagus2.. eh mak aku cakap kalau pakai air beras minyak kat muka berkurang.. tapi aku x penah try pon.. masih was was :p

Asningtiyas Nasdja Putri berkata...

bkn air beras minyak..tpi air beras je lah.. ;P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...