REMAJA KINI...

     Assalamualaikum..  sy kt kampung ( sbb name pun kampun,tpi mcm bandar.. sy ketinggalan isu yg meletop!! ke babom.. Blogger adinda evans bangga akan dirinya tiada DARA disebabkan teman lelakinya.. adinda evans tu bwah umur 14 tahun tau tak! ramai pengunjung blog yg mengutuk adinda evans.. tpi adinda evans dh off blog dia..
         Dia kata“ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou. 


                                            
                 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...